maandag 30 maart 2015

30 maart 2015.

Ik laat jullie weer wat zien van mijn papier creaties.

De kermiswagen.

Hier zit wel een paar dagen werk in, maar dat mag.
Wat mij opvalt is, dat hoe langer je met iets bezig bent, hoe meer creatieve idee├źn er naar boven komen drijven.

Het patroon is hier en daar wat aangepast en uitgebreid, maar er er gaat nog meer aan veranderd worden, het is me nog niet echt naar de zin.


Het Ferrero Reuzenrad.

Dit is echt een dankbaar werkje om te maken!

In de gondeltjes zitten losse bakjes waar een Ferrero of andere bonbon in kan, dus steeds navulbaar!

De eerste (deze dus) gemaakt voor mijn moeder die opgenomen is in het ziekenhuis.
Ze was er maar wat blij mee, hij moest maar niet op haar kamer staan want dan zag niemand het.
Dus werd er ruimte gemaakt naast de televisie in de gezamenlijke woonkamer.

Nu maar hopen dat de andere patienten hem niet helemaal leeg plunderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten